Záručné podmienky
Pre uplatnenie reklamácie je potrebné doložiť doklad o kúpe (pokladničný blok alebo faktúru) a (ak bol priložený) zárunčý list. Na vyznačené miesto na záruč. liste prilepte štítok s čiarovým kódom, ktorý nájdete na boku matraca/roštu. Bez predloženia uvedených dokladov nemôže byť reklamácia uznaná.
Produkty zakúpené na kamenných predajniach nie je možné vrátiť ani vymeniť, a to z hygienických dôvodov. V prípade, že produkty nespĺňajú deklarovanú kvalitu, môžete uplatniť svoje právo na reklamáciu na základe nasledovných záručných podmienok.
Ako postupovať pri vrátení alebo reklamácii tovaru zakúpeného cez e-shop si môžete prečítať tu: Reklamácia a vrátenie tovaru
Výrobky sú pred odoslaním z výrobného závodu Materasso riadne prekontrolované a spĺňajú po stránke konštrukčnej, materiálnej a kvalitatívnej všetky stanovené kritériá.
Záručné podmienky pre matrace | Záručné podmienky pre rošty