Reklamácia a vrátenie tovaru
Ako postupovať pri reklamácii?
1.) Vyplnenie reklamačného formulára.
Dokument je dostupný na stiahnutie v obchodných podmienkach a nájdete ho aj v závere tohto článku. V reklamačnom formulári prosíme detailne opíšte reklamovanú vadu/poškodenie produktu.
2.) Potrebné dokumenty na vybavenie reklamácie.
Okrem reklamačného formulára je potrebné k reklamácii priložiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) resp. záručný list (ak bol vydaný). Pre efektívne vybavenie reklamácie prosíme priložiť aj fotografie čiarových kódov produktov. Dokumenty zašlite mailom na adresu: eshop@matracentrum.sk.
K reklamácii je vhodné priložiť aj fotografie reklamovanej vady, ak je vadu možné odfotiť.
3.) Vašu reklamáciu zaevidujeme a posúdime.
Záručné podmienky produktov si môžete prečítať tu: Záručné podmienky
Ako postupovať pri vrátení tovaru (odstúpení od zmluvy)?
Nepoužívaný tovar zakúpené prostredníctvom e-shopu nám môžete do 14 dní vrátiť bez udania dôvodu. K produktom je potrebné priložiť vypísané a v prípade zasielania v listinnej podobe aj podpísané odstúpenie od zmluvy. Dokument je dostupný na stiahnutie v obchodných podmienkach a nájdete ho aj v závere tohto článku.
V odstúpení prosíme uveďte číslo účtu v IBAN forme na ktoré Vám vrátime finančné prostriedky. Prosíme, tovar neposielajte na dobierku. Tovar na dobierku nepreberáme.
Produkty, ktoré chcete vrátiť zašlite na adresu:
matraCentrum Sk, s.r.o.
Oravské Veselé 850,
029 62 Oravské Veselé
V prípade, že ste kúpou obdržali darček k objednávke, spolu s tovarom je potrebné vrátiť aj získaný darček.
Podrobnejšie informácie o nároku na odstúpenie od zmluvy a reklamáciu nájdete v Obchodných podmienkach
Produkty zakúpené na kamenných predajniach nie je možné vrátiť ani vymeniť, a to z hygienických dôvodov. V prípade, že produkty nespĺňajú deklarovanú kvalitu, môžete uplatniť svoje právo na reklamáciu na základe nasledovných záručných podmienok.
DOKUMENTY NA STIAHNUTIE:
Poučenie o uplatnení práva kupujúceho na odstúpenie od kúpnej zmluvy