Uplatnenie zodpovednosti za vady (reklamácia) a vrátenie tovaru
Uplatnenie zodpovednosti za vady (reklamácia) a vrátenie tovaru
1.) Vyplnenie formulára na vytknutie vady.
Dokument je dostupný na stiahnutie v obchodných podmienkach a nájdete ho aj v závere tohto článku. V reklamačnom formulári prosíme detailne opíšte reklamovanú vadu/poškodenie produktu.
2.) Potrebné dokumenty na vybavenie reklamácie.
Okrem formulára na vytknutie vady je potrebné k reklamácii priložiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) resp. záručný list (ak bol vydaný). Pre efektívne vybavenie reklamácie prosíme priložiť aj fotografie čiarových kódov produktov. Dokumenty zašlite mailom na adresu: eshop@matracentrum.sk.
K reklamácii je vhodné priložiť aj fotografie reklamovanej vady, ak je vadu možné odfotiť.
3.) Vašu reklamáciu zaevidujeme a posúdime.
Záručné podmienky produktov si môžete prečítať tu: Záručné podmienky
Ako postupovať pri vrátení tovaru (odstúpení od zmluvy)?
Nepoužívaný tovar zakúpené prostredníctvom e-shopu nám môžete do 14 dní vrátiť bez udania dôvodu. K produktom je potrebné priložiť vypísané a v prípade zasielania v listinnej podobe aj podpísané odstúpenie od zmluvy. Dokument je dostupný na stiahnutie v obchodných podmienkach a nájdete ho aj v závere tohto článku.
Dodatok k ustanoveniam o odstúpení od zmluvy / vrátení tovaru Podmienky prijatia vráteného tovaru Spotrebiteľ má podľa zákona § 7 zákona č. 102/2014 Z.z. právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru, ak sú splnené zákonné podmienky. V prípade, že tovar bol dodaný v hermeticky uzavretom (zapečatenom) hygienickom obale (napr. fólia, igelit, plomba a pod.), ktorý bol po dodaní spotrebiteľom porušený, tento tovar nie je možné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo hygienických dôvodov, v súlade so zákonom ako výnimka stanovená v § 7 ods. 6 písm. e) zákona č. 102/2014 Z.z. Ak tovar nebol dodaný v zapečatenom obale, alebo ak obal nebol porušený po dodaní, spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie a vrátenie tovaru v súlade so zákonnými požiadavkami. Spotrebiteľ je povinný tovar vrátiť v stave, v akom ho prevzal, pričom bežné prezretie a skúšanie vlastností tovaru sú prípustné, ale výrobok nesmie byť poškodený alebo znehodnotený nad rámec bežného skúšania (napr. znečistenie, zápach, poškodenie obalu, poškodenie látky, atď.). Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť prevzatie vráteného tovaru, ak sú dôkazy o porušení plomby, poškodení hygienického obalu, alebo ak tovar vykazuje známky používania nad rámec bežného vyskúšania. Náklady na vrátenie tovaru pri odstúpení od zmluvy nesie spotrebiteľ, pokiaľ predávajúci neoznámil, že ich hradí. Po uplatnení odstúpenia od zmluvy predávajúci vráti spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal, najneskôr do 14 dní od doručenia oznámenia o odstúpení a tovaru, alebo od preukázania jeho odoslania, podľa toho, čo nastane skôr. (Toto ustanovenie je v súlade s § 9 zákona č. 102/2014 Z.z.)
V odstúpení prosíme uveďte číslo účtu v IBAN forme na ktoré Vám vrátime finančné prostriedky. Prosíme, tovar neposielajte na dobierku. Tovar na dobierku nepreberáme.
Tovar vyrobený na mieru: Vrátenie tovaru na mieru reguluje zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa, konkrétne § 19 ods. 1 písm. c). Podľa tohto ustanovenia spotrebiteľ nemá právo odstúpiť od zmluvy a vrátiť dodaný tovar, ktorý je vyrobený podľa špecifikácie spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru.
Produkty, ktoré chcete vrátiť zašlite na adresu:
matraCentrum Sk, s.r.o.
Oravské Veselé 850,
029 62 Oravské Veselé
V prípade, že ste kúpou obdržali darček k objednávke, spolu s tovarom je potrebné vrátiť aj získaný darček.
Podrobnejšie informácie o nároku na odstúpenie od zmluvy a reklamáciu nájdete v Obchodných podmienkach
Produkty zakúpené na kamenných predajniach nie je možné vrátiť ani vymeniť, a to z hygienických dôvodov. V prípade, že produkty nespĺňajú deklarovanú kvalitu, môžete uplatniť svoje právo na reklamáciu na základe nasledovných záručných podmienok.
DOKUMENTY NA STIAHNUTIE:
Poučenie o uplatnení práva kupujúceho na odstúpenie od kúpnej zmluvy