Reklamácia a vrátenie tovaru

Ako postupovať pri reklamácii?

 

1.) Vyplnenie reklamačného formulára.

Dokument je dostupný na stiahnutie v obchodných podmienkach a nájdete ho aj v závere tohto článku. V reklamačnom formulári prosíme detailne opíšte reklamovanú vadu/poškodenie produktu.

2.) Potrebné dokumenty na vybavenie reklamácie.

Okrem reklamačného formulára je potrebné k reklamácii priložiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) resp. záručný list (ak bol vydaný). Dokumenty zašlite mailom na adresu: eshop@matracentrum.sk.

K reklamácii je vhodné priložiť aj fotografie reklamovanej vady.

3.) Vašu reklamáciu zaevidujeme a posúdime.

 

Ako postupovať pri vrátení tovaru (odstúpení od zmluvy)?

 

Nepoužívaný tovar nám môžete do 14 dní vrátiť bez udania dôvodu. K produktom je potrebné priložiť vypísané a  v prípade zasielania v listinnej podobe aj  podpísané odstúpenie od zmluvy. Dokument je dostupný na stiahnutie v obchodných podmienkach a nájdete ho aj v závere tohto článku.

V odstúpení prosíme uveďte číslo účtu v IBAN forme na ktoré Vám vrátime finančné prostriedky. Prosíme, tovar neposielajte na dobierku. Tovar na dobierku nepreberáme. 

 

Produkty, ktoré chcete vrátiť zašlite na adresu:

matraCentrum Sk, s.r.o.

Oravské Veselé 612,

029 62 Oravské Veselé

 

V prípade, že ste kúpou obdržali darček k objednávke, spolu s tovarom je potrebné vrátiť aj získaný darček.

 

Podrobnejšie informácie o nároku na odstúpenie od zmluvy a reklamáciu nájdete v Obchodných podmienkach

 

DOKUMENTY NA STIAHNUTIE: 

Reklamačný formulár

Odstúpenie od zmluvy

Poučenie o uplatnení práva kupujúceho na odstúpenie od kúpnej zmluvy

 

PREČO NAKÚPIŤ U NÁS?


Najrýchlejšie dodanie

Najrýchlejšie dodanie
48h + ZDARMA

Platba kartou

Platba Kartou

Certifikované produkty

Certifikované produkty

Matrace skladom

Matrace Skladom

Darček zdarma

Darček ZDARMA

Výroba na mieru do 10 dní

Výroba na mieru do 10 dní

bezpecnynakup.sk